duminică, 21 aprilie 2013

You either have results or you have a story

"You either have results or you have a story"

Link-ul de mai jos este edificator pentru cei care, ca si mine, cauta o explicatie cat de cat clara pentru motivele care ne retin din a face, din a actiona. Trebuie sa ne provocam constant si sa actionam, pentru a invata din actiune, pentru a ne obisnui cu frica de esec iar etalonul nu e reusita in orice ne propunem ci asimilarea procesului, cunoasterea ca te poti confrunta cu frica si faptul ca simti progresul.

Anul acesta e al 3-lea de cand alerg, alergarea care nu mi-a placut toata viata mea, decat sa alerg cu mingea, alergarea incepe aproape intotdeauna cu o lipsa de chef si se termina cu o satisfactie imensa. Prin actiune tot mai bine dozata si constanta am ajuns sa imi placa sa alerg si beneficiez nu doar de avantajele fizice ci si psihice, vad o claritate a motivelor si am un exemplu care ma ajuta in alte incercari.

Stilul plin de patos nemoderat al autorului m-a facut sceptic la inceput dar daca ii rezistati mesajul e foarte clar: actiune!

Succes tuturor!
http://www.youtube.com/watch?v=eqoP9tHg3hA

Niciun comentariu: